1e week sponsoractie voor mijn week bij oorlogsvluchtelingen op Lesbos: nog 131 sponsors te gaan!

30 december 2019 - Vught, Nederland

bij de start vorige week was mijn doel om 150 sponsors á €10,- te vinden om in april 2020 mijn bijdrage in te kunnen zetten voor de week vluchtelingenhulp op Lesbos. Al veel uitleg gegeven dat ik met name ga werken in kamp Kare Tepe, het kamp waar met name gezinnen uit oorlogslanden hun verblijf hebben. Veel mensen zijn verrast dat ik dit ga doen, voor mij zelf is het meer logischer; ik heb voor mijn gevoel de ruimte om dit een week te gaan doen en een kleine bijdrage te leveren om het leven van deze oorlogsvluchtelingen iets te verbeteren.

Inmiddels loopt de teller af naar nog 131 sponsors van €10 te gaan!  Top dat er al mensen gesponsord hebben! Zegt het voort, zou ik zeggen :)

Mijn doelstelling is €1500,- met als inzet 150 mensen vinden die ieder €10,- sponsoren. het rekeningnummer is geopend: NL49RABO0144532859 t.n.v. karen schram, o.v.v. actie lesbos.

Per team is € 8000,-  weekbudget nodig waarmee de activiteiten  in het vluchtelingenkamp kunnen worden uitgevoerd. Dit geld wordt meegebracht door de vrijwilligers zelf.  Voor het vertrek van mijn team in april maken we de opgehaalde donaties over naar de rekening van Because We Carry.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade